Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2970412 obálek a 907290 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Psychologie reklamy | ||||||||||||||||||||
Autor: Jitka Vysekalová Hodnocení: 3.4 / 5 (11 hlasů) Další vydání
AnotacePublikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU Dostupné zdroje
|