Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964299 obálek a 905244 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak na sexuální výchovu u dětí a dospívajících s PAS



Rok: 2022
ISBN: 9788088429340
OKCZID: 128823957

Citace (dle ČSN ISO 690):
PETLANOVÁ ZYCHOVÁ, Věra. Jak na sexuální výchovu u dětí a dospívajících s PAS. Vydání první. V Praze: Pasparta, 2022. 147 stran.


Anotace

 

Publikace praktickým způsobem zpracovává téma sexuální výchovy u dětí a dospívajících s poruchou autistického spektra (PAS). Autorka v knize shrnuje svou mnohaletou praxi v práci s lidmi s PAS v této oblasti a ukazuje, jak s tématem sexuality pracovat doma, ve škole nebo v sociální službě. Věnuje se např. otázce, kdy je vhodné se sexuální výchovou začít, rozebírá jakým tématům je potřeba se s dětmi a dospívajícími s PAS věnovat (doteky, soukromí, sebeuvědomění, osobní hygiena). Zpracovává také téma hranic a pravidel v sexuální výchově a osvětě a téma mezilidských vztahů. Samostatná kapitola je věnována pubertě u dětí s PAS a sexualitě lidí s těžkým mentálním znevýhodněním. Kniha je protkána množstvím příkladů z praxe. Shrnuje vhodné metody práce s tématem sexuality, jako jsou např. vizualizace, myšlenkové mapy či modelové situace. V příloze knihy najdou rodiče, pedagogové a pedagožky i pracovníci a pracovnice v sociálních službách mj. souhrn dostupných materiálů, pomůcek a literatury, ale např. i filmů a videí k tématu sexuální výchovy. Navržené metody a probíraná témata mohou být inspirací i pro práci s dospělými lidmi s PAS.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury