Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Mass media/mass culture: an introduction



Autor: Wilson, Stan Le Roy
Rok: 1993
ISBN: 9780070708211
OKCZID: 110307257

Citace (dle ČSN ISO 690):
WILSON, Stan Le Roy. Mass media/mass culture: an introduction. New York: McGraw-Hill, c1993. xvii, 460 s., [8] s. fot. (barev.). McGraw-Hill series in mass communication.


Digitální objekty

Univerzita Karlova (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

"Mass Media/Mass Culture" shows the relationship between mass media and culture and how they influence each other. In addition to comprehensive coverage of the elements of the media such as history, industry operations and business trends, the book explains the mass media as catalysts of culture and cultural change. The approach gives students an opportunity to relate the importance and influence of mass media to their own lives. The third edition includes ten percent revision of the text with updated charts, graphs and the latest TV shows and films. Also included is coverage of the fall of communism in Eastern Europe and updated chapters on media and politics including the 1992 Presidential campaign.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)