Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892855 obálek a 873897 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Principles of Marketing Not for Sale in the United States



Rok: 2005
ISBN: 9780324323795
OKCZID: 110479450

Citace (dle ČSN ISO 690):
KURTZ, David L. Principles of marketing. 12th edition. Mason, Ohio: Thomson/South-Western, [2006]. lii, 656 stran, 48 různě číslovaných stran.


Anotace

 

For the Principles of Marketing course. Ranked the #1 selling introductory marketing text, Kotler and Armstrong's Principles of Marketing provides an authoritative and practical introduction to marketing. The Tenth Edition is organized around a managing customer relationships framework that is introduced in the first two chapters, and then built upon throughout the book. Real world applications appear in every chapter and every vignette is new or has been updated.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)