Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956400 obálek a 901613 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

EGO versus EQ



Rok: 2014
ISBN: 9788072612758
NKP-CNB: ola001-nkc20142639264
OCLC Number: (OCoLC)900137107
OKCZID: 115058833

Citace (dle ČSN ISO 690):
SHIRKANI, Jen. Ego versus EQ: osm pastí emocionální inteligence a jak se s nimi vyrovnávají manažeři. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2014, 199 s. ISBN 978-80-7261-275-8.


Anotace

 

Autorka, specialistka v oboru emocionální inteligence, na základě mnohaleté zkušenosti konzultantky, lektorky a koučky předkládá praxí ověřené strategie umožňující vyhnout se nástrahám neúměrného prosazování vlastních osobnostních charakteristik, které manažerům ukládá jejich ego. Autorka výstižně, s mimořádnou invencí a humorem popisuje osm nástrah, s nimiž se manažeři potýkají, včetně možností, jak se s nimi vyrovnat. Skvěle spojuje teorii se svými zkušenostmi a předkládá postupy, jež umožní lídrům identifikovat nejčastější příčiny jejich neefektivního chování, i cenné rady, jak toto chování změnit. Překlad z angličtiny Aleš Lisa. Udržet se na samém vrcholu organizace není snadné – počty těch, jimž se to podařilo, jsou toho důkazem. Vrcholoví manažeři se často musí vyrovnat s mnoha vlivy, které s sebou svět byznysu přináší - s působením tržních sil na straně jedné či s preferencemi a vkusem zákazníků na straně druhé; musí často čelit snahám o skoupení většinového podílu ve firmě či dokonce jejímu nepřátelskému převzetí. Některým manažerům se však i přes to všechno podaří setrvat na samém vrcholu a uspět. Tento fakt nelze vysvětlit pouze pozitivním působením vnějších faktorů nebo tím, že měli výjimečné štěstí. Úspěšní lídři umějí nastolit a udržovat rovnováhu mezi svým egem a svou emocionální inteligencí (EQ). Jsou zkrátka vnímaví k emocionálnímu kontextu podnikatelských aktivit, dokáží tento kontext brát v úvahu a v souladu s ním adekvátně reagovat. Pasti či nástrahy, jež nám chystá naše ego, představují chyby, jichž se může dopustit kdokoli z nás. Ignorujeme zpětnou vazbu, jež se nám nezamlouvá, ztrácíme kontakt s lidmi v první linii, jsme přesvědčeni, že naše odborné znalosti jsou vším a ospravedlňují nedostatečnou schopnost vést a motivovat druhé, jsme vůči podřízeným arogantní a necitliví – to jsou jen některé z osmi pastí, popsaných v této knize, kam nás nepřiměřeně přebujelé ego může dovést a polapit nás do spárů a osidel působících ve světě byznysu a výše postavených manažerů, znamenajících však často strmý pád přinejmenším na nižší pracovní pozici. Tím, co nám může pomoci, abychom se takových hrubých chyb nedopouštěli, je rozvinutá emocionální inteligence. Autorka, specialistka v oboru emocionální inteligence, na základě mnohaleté zkušenosti konzultantky, lektorky a koučky předkládá praxí ověřené strategie umožňující vyhnout se nástrahám neúměrného prosazování vlastních osobnostních charakteristik, které manažerům ukládá jejich ego. Výstižně, s mimořádnou invencí a humorem popisuje osm pastí, s nimiž se manažeři potýkají, včetně možností, jak se s nimi vyrovnat a jak překonat svá „slepá místa“. Skvěle spojuje teorii se svými zkušenostmi a předkládá postupy, jež umožní lídrům identifikovat nejčastější příčiny jejich neefektivního chování, i cenné rady, jak toto chování změnit.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)