Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2154856 obálek a 529541 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Improving classroom reading instruction : a decision-making approach

Autor: Gerald G. Duffy, Laura R. Roehler
Rok: 1993
ISBN: 9780070180345
OCLC Number: (OCoLC)26363844
OKCZID: 110702184

Citace (dle ČSN ISO 690):
DUFFY, Gerald G a Laura R. ROEHLER. Improving classroom reading instruction: a decision-making approach. 3rd ed. New York: McGraw-Hill, c1993, 512 s. ISBN 0-07-018034-2.
Zdroj:


Anotace

 

This is a core text for the Elementary Reading Methods course, sometimes referred to as Developmental Reading. It is distinguished by its heavy emphasis on reading instruction. Most reading texts are organized around what research says about learning to read. Improving Classroom Reading Instruction focuses more on teaching, i.e., on how teachers think and act in order to help students achieve literacy (the ability to read and write).


Přidat čtenářskou recenzi

Od: (34.204.193...)