Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885267 obálek a 870060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Děti a reklama



Autor: Vavřičková, Alena
Rok: 2010
ISBN: 9788086807447
NKP-CNB: cnb002132798
OCLC Number: (OCoLC)693937487
OKCZID: 110758309

Citace (dle ČSN ISO 690):
VAVŘIČKOVÁ, Alena. Děti a reklama. 1. vyd. Liberec: Bor, 2010. 106 s. Jazyky a texty.

Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Reklama představuje jeden z nejagresivnějších diskurzů současnosti. Všichni jsme jí obklopováni a ovlivňováni. I děti. Nebo především děti? Tato studie přináší základní poučení o reklamním diskurzu a dále zkoumá, jak jsou právě dětští příjemci vyzbrojeni vůči reklamnímu působení. Zároveň hledá odpovědi na následující otázky: Jsou děti ve věku povinné školní docházky tzv. mediálně gramotné? Dokážou identifikovat reklamu, porozumět reklamnímu textu, dešifrovat reklamní strategie? Chápou účel reklamy? Jak se jejich schopnosti vnímat kriticky mediální diskurs vyvíjí a na čem závisí?

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Můj antikvariát
1. Podzemní antikvariát
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)