Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2936857 obálek a 892456 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Educational Psychology: A Learning-Centered Approach to Classroom Practice



Rok: 1995
ISBN: 9780205174201
OKCZID: 110591176


Anotace

 

This educational psychology text reflects authentic classroom experience. The connections between educational psychology theory and real practice are made throughout the text via case studies, the voices of real teachers, and examples derived directly from the practice of classroom teachers. The authors take a strong learning-centered, constructivist approach to the teaching-learning process, encouraging students to reflect on their own experiences and the experiences of others, and to build their own metaphors and theories of teaching.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)