Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2936857 obálek a 892456 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Word-of-mouth marketing



Autor: Wilson, Jerry R.
Rok: 1994
ISBN: 9780471524953
ISBN: 9780471008583
OKCZID: 110213151

Citace (dle ČSN ISO 690):
WILSON, Jerry R. Word-of-mouth marketing. New York: John Wiley & Sons, 1994. xv, 256 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Shows how to manage the ``talk factor'' in your company—spreading good news about the organization—and initiate a full-scale, word-of-mouth blitz to supplement any marketing strategy. Best of all, the techniques described here work for all organizations—big or small, professional or social, profit or non-profit. Whatever you're selling, it can help you wield the most powerful marketing tool of all.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)