Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2936857 obálek a 892456 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Word-of-mouth marketing | |||||
Autor: Wilson, Jerry R. Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů) AnotaceShows how to manage the ``talk factor'' in your company—spreading good news about the organization—and initiate a full-scale, word-of-mouth blitz to supplement any marketing strategy. Best of all, the techniques described here work for all organizations—big or small, professional or social, profit or non-profit. Whatever you're selling, it can help you wield the most powerful marketing tool of all. Dostupné zdroje
|