Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956400 obálek a 901613 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu



Rok: 1999
ISBN: 9788070795279
NKP-CNB: cnb000964520
OCLC Number: (OCoLC)85001540
OKCZID: 128300489
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Základy marketingu. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomická, Podnikohospodářská fakulta, 1999. 220 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury