Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2937200 obálek a 892618 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategie B2B digitálního marketingu : jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy



Autor: Simon Hall, Martin Bednarski
ISBN: 9788075087133
NKP-CNB: cnb003418780
OKCZID: 128774323

Citace (dle ČSN ISO 690):
HALL, Simon. Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Překlad Martin BEDNARSKI. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022. 363 stran.


Anotace

 

Přehled nejnovějších principů, postupů a modelů z oblasti B2B marketingu.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)