Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2937543 obálek a 892723 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků | ||||||||||||||||||
Autor: Kotler, Philip a Trías de Bes Mingot, Fernando Hodnocení: 4.0 / 5 (2 hlasů) Digitální objekty
AnotaceAutoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog Dostupné zdroje
|