Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat | |||||||||||||||||||||
Autor: Philip Kotler Digitální objekty
AnotaceAutor vychází ze zásady, že odborně sestavený kvalitní marketingový plán je základem dobrého zisku každé firmy a hnací silou podnikání. Kniha je rozdělena do jednotlivých kapitol, které tematicky odpovídají výše zmíněným marketingovým hříchům - např. špatný odhad potřeb zákazníků, nedostatečný přehled o produkci konkurence, nedostatečné servisní služby atd. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|