Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2937543 obálek a 892723 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Kotler, Philip, Jain, Dipak C. a Suvit Maesincee Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů) Digitální objekty
AnotaceKniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové paradigma v oblasti vytváření tržních příležitostí. Opatřeno úvodní poznámkou autorů k českému vydání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|