Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku



Autor: Bureš, Ivan a Řehulka, Pavel
Rok: 2006
ISBN: 9788072611492
NKP-CNB: cnb001689377
OCLC Number: (OCoLC)50346673
OKCZID: 110003931
Vydání: 2. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUREŠ, Ivan. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006. 158 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" prvního z autorů a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého autora úspěšných knih o marketingu a prodeji a marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností.


Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)