Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Analýza obsahu mediálních sdělení



Autor: Schulz, Winfried, Reifová, Irena a Köpplová, Barbara
Rok: 2004
ISBN: 9788024608273
NKP-CNB: cnb001326468
OCLC Number: (OCoLC)85126855
OKCZID: 110004940
Vydání: 2., přeprac. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Analýza obsahu mediálních sdělení. Překlad Barbara KÖPPLOVÁ. 2., přeprac. vyd. Praha: Karolinum, 2004. 149 s. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze, 2.


Digitální objekty

Univerzita Karlova (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Srovname.cz
Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)