Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956400 obálek a 901613 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media Relations není manipulace



Autor: Věrčák, Vladimír, Girgašová, Jana a Liškařová, Renata
Rok: 2004
ISBN: 9788086119434
NKP-CNB: cnb001417005
OCLC Number: (OCoLC)85119725
OKCZID: 110008222
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
VĚRČÁK, Vladimír. Media Relations není manipulace. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2004. 136 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Sílu a dosah vlivu médií si mnozí uvědomují, ale těžší je už porozumět jejich práci a komunikovat s jejich zástupci tak, aby to příznivě formovalo image firmy či jednotlivce. V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations. Je zde představeno nejen pros­tředí českých novinářů, ale také práce tiskových mluvčí, PR pracovníků firem a komunikačních agentur. Tím nejdůležitějším pak jistě bude popis nástrojů vhodných pro komunikaci s novináři, kdy a jak je používat a na příkladech z praxe bude vysvět­leno, v jakých situacích se mohou dělat chyby a co může správný nebo naopak špatný krok v komunikaci firmě způsobit. Autor knihy Jana Girgašová, Vladimír Věrčák, Vydavatelstvo Ekopress,

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Srovname.cz
Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)