Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Proč už neplatí tradiční marketing



Autor: Kamran Kashani
Rok: 2007
ISBN: 9788025115367
NKP-CNB: cnb001713078
OCLC Number: 137330577
OKCZID: 110008601

Citace (dle ČSN ISO 690):
KASHANI, Kamran a Jean-Pierre JEANNET. Proč už neplatí tradiční marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2007, 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.


Anotace

 

Přímý styk výroby se zákazníky definován americkými odborníky na marketing pod vedením profesora Kashaniho pomocí pojmů komoditizace a marketing hodnotových řetězců (value chain marketing). Zvláštní kapitola věnována marketingu služeb.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Můj antikvariát
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)