Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Global Marketing: A Decision-Oriented Approach (4th Edition)



Rok: 2007
ISBN: 9780273706786
OKCZID: 110011279

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOLLENSEN, Svend. Global marketing: a decision-oriented approach. 4th ed. Harlow: Financial Times, 2007. xxxviii, 714 s.


Anotace

 

Drawing on an incomparable breadth of international examples, Svend Hollensen not only demonstrates how global marketing works, but also how it relates to real decisions around the world. Extensive coverage of hot topics such as blue ocean strategy; celebrity branding; brand piracy; and viral marketing. * Brand new case studies focus on globally recognised brands and companies operating in a number of countries, including IKEA, Philips, Nokia, Guinness and Cereal Partners Worldwide. * All new video cases accompany every chapter and are available at www.pearsoned.co.uk/hollensen, featuring such firms as Nike, Starbucks, BMW, Ford and McDonalds.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)