Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Reklama na Internetu



Autor: Stuchlík, Petr a Dvořáček, Martin
Rok: 2002
ISBN: 9788024702018
NKP-CNB: cnb001088398
OCLC Number: (OCoLC)51188955
OKCZID: 110018089

Citace (dle ČSN ISO 690):
STUCHLÍK, Petr. Reklama na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 226 s. Manažer.

Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů)


Digitální objekty

Univerzita Karlova (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)