Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové plánování: praktická příručka manažera



Autor: Cooper, John a Lane, Peter
Rok: 1999
ISBN: 9788071696414
NKP-CNB: cnb000770542
OCLC Number: (OCoLC)43807538
OKCZID: 110025612
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
COOPER, John. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999. 230 s. Manažer.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

V první části knihy se seznámíte s prováděním hodnocení trhu, plánováním, předvídáním, marketingovou komunikací, podporou prodeje a ekonomickým hodnocením výsledků této činnosti. V druhé části je systematický návod pro sestavení plánu; obsahuje fundovaně vypracované marketingové plánovací tabulky - tj. marketingový plánovač.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)