Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Praktický marketing, aneb, Co vám učebnice zatajily-- | ||||||||||||
Autor: Pavlíčková, Monika Digitální objekty
AnotacePublikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi. Profil manažera marketingu - základní dovednosti - jak řídit marketingový tým - vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám - služební cesta - osobnostní rozvoj Oddělení marketingu ve vztazích - spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení) - vztah ředitele firmy a marketingu, PR - administrativa a korespondence - vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází) - corporate image - vztahy ke konkurenci Pohled dovnitř marketingového oddělení - struktura marketingu ve firmě - PR a komunikace - výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix) Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|