Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956596 obálek a 901621 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Jak úspěšně řídit prodejní tým | ||||||||||||||||||
Autor: Bureš, Ivan Digitální objekty
AnotaceNové rozšířené vydání úspěšné publikace známého marketingového a prodejního poradce a autora knižních bestsellerů nejen rozebírá, jak budovat a řídit prodejní tým, ale zabývá se rovněž přípravou prodejního plánu, jeho provázaností s plány marketingovým, kapacitním a finančním. V tomto novém vydání pak autor na základě zkušeností získaných při seminářích, které na toto téma pořádá, připojuje praktický návod, jak k řízení prodeje využít digitálních technologií. Čtenář tak dostane do rukou přehled pravidel a postupů, které jeho prodejnímu týmu umožní "skok do 21. století". Kniha brilantních esejů předního amerického ekonoma, sociálního myslitele a politika s pověstí nejefektivnějšího ministra citlivě zachycuje změny, k nimž v americké společnosti došlo po ochlazení ekonomického optimismu koncem devadesátých let a zejména po 11. září 21. Autor spojuje svůj smysl pro realistická řešení s demokratickými ideály a domnívá se, že Američané se musí vrátit k základním hodnotám americké ""společenské smlouvy"", k hodnotám slušné společnosti rovných příležitostí, které lidem umožní plně rozvinout všechny jejich schopnosti a vést z hlediska ekonomického, sociálního i občanského důstojný život. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU Dostupné zdroje
|