Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový audit a kontrola



Autor: Lyková, Jana
Rok: 2000
ISBN: 9788071697206
NKP-CNB: cnb000968731
OCLC Number: (OCoLC)45372702
OKCZID: 110067583

Citace (dle ČSN ISO 690):
LYKOVÁ, Jana. Marketingový audit a kontrola. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 117 s. Poradce.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Příručka shrnuje základní postupy auditorské činnosti, jež odhalují plnění stanovených marketingových cílů organizace.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)