Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963929 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autorské právo: zákon, komentáře, vzory a judikatura | |||||||||||||||||||||||||||
Autor: Šebelová, Marie a Česko Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů) Digitální objekty
AnotaceV knize naleznete: - podrobný komentář k dané problematice - vzorové dokumenty - související legislativu CD-ROM s možností fulltextového vyhledávání obsahuje: - knihu v elektronické podobě s odkazy na příslušné paragrafy zákona - V textu narazíte na hypertextové odkazy, které vás přesměrují na všechny paragrafy zákona nebo právní předpisy, které s danou problematikou souvisejí. - důležité související zákony a vyhlášky - Obsahuje i znění novely č. 216/2006 Sb. účinné od 22. května 2006 - připravené vzory dokumentů (např. licenční smlouva, smlouva o vytvoření díla, smlouva o užití autorského díla...) - Do počítače si můžete uložit kompletní knihovnu potřebných písemností. O autorce: Mgr. Marie Šebelová se narodila roku 1975 v Praze, roku 1997 absolvovala Vyšší pedagogickou školu-obor sociální pedagog a v roce 1999 právnickou fakultu University Karlovy v Praze. Od roku 1999 působila jako advokátní koncipientka v advokátní kanceláři Winter & spol. V roce 2003 složila advokátní zkoušky, zapsala se do seznamu advokátů a začala provozovat advokátní praxi. Téhož roku otevřela vlastní advokátní kancelář, která se specializuje na poskytování právních služeb v oblastní autorského, mediálního a reklamního práva, spotřebitelských soutěží a loterií, osobních údajů a dalších oborů s reklamním právem souvisejících. Věnuje se odbornému vzdělávání formou seminářů ve všech oblastech, na které se advokátní kancelář specializuje. Přispívá do odborných časopisů z oblasti reklamního průmyslu – Marketing & Media, Trend Marketing a Strategie. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|