Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2962726 obálek a 904548 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak psát reklamní text



Autor: Křížek, Zdeněk a Crha, Ivan
Rok: 2003
ISBN: 9788024705569
NKP-CNB: cnb001285779
OCLC Number: (OCoLC)56865510
OKCZID: 110079756
Vydání: 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KŘÍŽEK, Zdeněk. Jak psát reklamní text. 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2003. 190 s. Manažer.

Hodnocení: 3.9 / 5 (8 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Další vydání

  • 3., aktualiz. a rozš. vyd. Rok vydání: 2008
  • 4., aktualiz. a dopl. vyd. Rok vydání: 2012



Anotace

 

Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost psychologie zákazníka, jeho potřeb i emocí. Dále autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního textu. V druhé polovině pak rozebírají jednotlivé typy reklam (televizní, letáky, billboardy, inzeráty atd.) a jejich specifika. V závěru jsou uvedeny příklady jazykově nesprávných či jinak nepovedených reklam.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)