Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3005932 obálek a 920741 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Křížek, Zdeněk a Crha, Ivan
Rok: 2003
ISBN: 9788024705569
NKP-CNB: cnb001285779
OCLC Number: (OCoLC)56865510
OCLC Number: (ocolc)56865510
OKCZID: 110079756
Vydání: 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd.
Citace (dle ČSN ISO 690):
KŘÍŽEK, Zdeněk. Jak psát reklamní text. 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2003. 190 s. Manažer.
Hodnocení:
3.9 / 5
(8 hlasů)
Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost psychologie zákazníka, jeho potřeb i emocí. Dále autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního textu. V druhé polovině pak rozebírají jednotlivé typy reklam (televizní, letáky, billboardy, inzeráty atd.) a jejich specifika. V závěru jsou uvedeny příklady jazykově nesprávných či jinak nepovedených reklam.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz