Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2962726 obálek a 904548 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Jak psát reklamní text | |||||||||||||||||||||
Autor: Křížek, Zdeněk a Crha, Ivan Hodnocení: 3.9 / 5 (8 hlasů) Digitální objekty
Další vydání
AnotaceTato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost psychologie zákazníka, jeho potřeb i emocí. Dále autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního textu. V druhé polovině pak rozebírají jednotlivé typy reklam (televizní, letáky, billboardy, inzeráty atd.) a jejich specifika. V závěru jsou uvedeny příklady jazykově nesprávných či jinak nepovedených reklam. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|