Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2941521 obálek a 894789 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Visual Data Mining: Techniques and Tools for Data Visualization and Mining | |||||
Rok: 2002 Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů) AnotaceMarketing analysts use data mining techniques to gain a reliable understanding of customer buying habits and then use that information to develop new marketing campaigns and products. Visual mining tools introduce a world of possibilities to a much broader and non-technical audience to help them solve common business problems. * Explains how to select the appropriate data sets for analysis, transform the data sets into usable formats, and verify that the sets are error-free * Reviews how to choose the right model for the specific type of analysis project, how to analyze the model, and present the results for decision making * Shows how to solve numerous business problems by applying various tools and techniques * Companion Web site offers links to data visualization and visual data mining tools, and real-world success stories using visual data mining Dostupné zdroje
|