Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2939459 obálek a 893671 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Basic marketing



Autor: McCarthy, E. Jerome
Rok: 1993
ISBN: 9780256105094
OKCZID: 110149268

Citace (dle ČSN ISO 690):
MCCARTHY, E. Jerome a William D. PERREAULT. Basic marketing: a global-managerial approach. 11th ed. Homewood ;, Boston: Irwin, c1993, 763 s. The Irwin series in marketing. ISBN 0-256-10509-X.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Amazon
Městská knihovna v Praze


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)