Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2939129 obálek a 893509 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
V Šalomounově stínu: ztracené tajemství svobodných zednářů odhaleno | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Gardner, Laurence Hodnocení: 4.0 / 5 (3 hlasů) Digitální objekty
AnotaceLaurence Gardner, významný světoznámý badatel v oboru zednářské historie a autor mnohých inspirujících publikací, se v této své knize vydal na cestu k samotným kořenům svobodného zednářství. Zabývá se především jeho skutečným smyslem a směřováním a takřka detektivním způsobem se blíží k odhalení záhad starověkých kultur, kterými se začíná stále více zabývat i moderní věda. Autor zkoumá především problematiku kamene mudrců, schopnosti přitahovat kosmické záření a magnetismus pomocí specifických tvarů a chemicky zvláštních stavů zlata, problematikou supravodivosti nebo otázkami genetického inženýrství staré Mezopotamie. Toto dávné lidské poznání se tváří v tvář středověkým církevním praktikám stalo tajným a dalo se o něm rozmlouvat pouze pomocí kódů a šifer. Na historickém pozadí církevního i světsky politického boje se čtenář dozvídá, jak byla vzácná, starobylá tajemství zahalována stále hustějšími mlhami, až nakonec upadla v zapomnění. Z anglického zednářství se v 18. století stalo dobročinné hnutí bohatých, které mělo jen nejasné tušení, odkud se vlastně vzalo. Laurence Gardner v tomto obsáhlém díle stopuje zednářský původ v alchymickém i vědeckém světě rosekruciánů, v oblasti středověkých řemeslných cechů i ve faraónské kultuře a na ni navazující společnosti starověké Judeje. Kromě uvedené tematiky přináší tato kniha další fascinující odhalení, které se čtou doslova jedním dechem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|