Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2937543 obálek a 892723 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
English for customer care: B2 | |||||||||||||||||||||||||
Autor: Richey, Rosemary a Hovorková, Martina Digitální objekty
AnotaceUčebnice pro pracovníky firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit desítky více či méně konfliktních situací denně ve styku se zákazníkem, ať už osobním, písemném, telefonickém či prostřednictvím elektronických médií. Užitečnou pomůckou jsou také realistické nahrávky na vloženém audio CD. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|