Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2939459 obálek a 893671 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové řízení komerční pojišťovny



Autor: Řezáč, František a Masarykova univerzita
Rok: 2009
ISBN: 9788021047990
NKP-CNB: cnb001861756
OCLC Number: (OCoLC)320228942
OKCZID: 110248027
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŘEZÁČ, František. Marketingové řízení komerční pojišťovny. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 202 s. ISBN 978-80-210-4799-0.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Poznatky pojistné teorie i praxe ukazují, že marketingové řízení komerční pojišťovny je vrcholovým managementem na pojistném trhu České republiky realizováno na rozdílné úrovni. Proto se publikace zaměřuje na rozšíření znalostí čtenářů o poznatky z řízení komerční pojišťovny v podmínkách pojistného trhu České republiky. Důraz je položen na strategické řízení a uvedení vybraných tržních strategií využitelných komerčními pojišťovnami v procesu strategického řízení, jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci s klientem a řízení vztahů se zákazníky.


Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)