Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Mediální publikum a výzkum veřejného mínění



Autor: Huk, Jaroslav
Rok: 2007
ISBN: 9788086723242
NKP-CNB: cnb001705914
OCLC Number: (OCoLC)124087909
OKCZID: 110258923
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HUK, Jaroslav. Mediální publikum a výzkum veřejného mínění. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola Jana Amose Komenského, 2007, 112 s. ISBN 978-80-86723-24-2.


Anotace

 

Metody průzkumů. Zázemí firem a agentur, které průzkumy provádějí. Faktory ovlivňující validitu průzkumů. Výběr respondentů. Formulace otázek a dramaturgie dotazníků. Průzkumy veřejného mínění v mediální praxi. Jako bonus obsahuje hodnocení předvolebních průzkumů a prognóz výsledků parlamentních voleb v České republice v roce 2006.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

NK Praha
Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)