Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956400 obálek a 901613 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová strategie podniku



Autor: Tomek, Jan
Rok: 1992
ISBN: 9788085603033
NKP-CNB: cnb000069584
OCLC Number: (OCoLC)39589155
OKCZID: 110275576
Vydání: 1. vyd

Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992. 179 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Příručka se zabývá vybranými otázkami marketingu - výzkumem trhu, strategickou situační analýzou a projekcí.

Zdroj anotace: NK ČR



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)