Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956596 obálek a 901621 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu



Autor: Majaro, Simon
Rok: 1996
ISBN: 9788071692973
NKP-CNB: cnb000149145
OCLC Number: (OCoLC)38151899
OKCZID: 110312311
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MAJARO, Simon. Základy marketingu. Překlad Stanislav JURNEČKA. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996. 308 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Kniha zpřístupňuje všem zájemcům stručnou a názornou formou základní tematické okruhy.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)