Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2949880 obálek a 899337 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing



Autor: Kita, Jaroslav.
Rok: 2002.
ISBN: 9788089047239
OKCZID: 110333687
Vydání: 2., preprac. a dopl. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KITA, Jaroslav. Marketing. 2., preprac. a dopl. vyd. Bratislava: Iura Edition, 2002. 411 s. Ekonómia.

Hodnocení: 5.0 / 5 (2 hlasů)


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Databázeknih.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)