Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2939440 obálek a 893664 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Psychodiagnostické metody v práci učitele primárního vzdělávání | ||||||
Autor: Šimíčková-Čížková, Jitka a Kimplová, Tereza Digitální objekty
AnotacePředkládáme studentům učitelství pro primární vzdělávání studijní oporu, která má sloužit při zpracování psychologické části pedagogického projektu v závěru studia. Požadavek na praktické užití teoretických poznatků psychologie souvisí s novým pojetím státní závěrečné zkoušky. Jejím cílem je prokázat komplexní způsobilost k výkonu učitelské profese. Vedle teoretických znalostí z profilujících předmětů pedagogiky a psychologie je třeba těchto znalostí využit ve vyučování a při výchově. Příprava studentů zvládnout takto zadaný požadavek je rozložena do dvou semestrů. V letním semestru 3. ročníku jsou studenti seznamováni s 25 okruhy pedagogických a psychologických témat koncipovaných poměrně široce se vzájemném propojením. Po seznámení s okruhy si volí svou zájmovou oblast a snaží se formulovat otázku, kterou budou odborně zpracovávat. Otázky jsou probírány v seminářích a jsou k nim hledány vhodné metody, které by pomohly shromáždit poznatky k odpovědi. Během projektové praxe v zimním semestru 4. ročníku je prováděno vlastní šetření a jeho zpracování do písemné podoby. Obhajoba projektové práce se pak stává základem státní zkoušky z pedagogiky a psychologie. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU |