Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2930590 obálek a 889581 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing



Autor: Dolanský, Václav
Rok: 2005
ISBN: 9788001033418
NKP-CNB: cnb001630627
OCLC Number: (OCoLC)85164748
OKCZID: 110481731
Vydání: Vyd. 2., přeprac.

Citace (dle ČSN ISO 690):
DOLANSKÝ, Václav. Marketing. Vyd. 2., přeprac. Praha: Česká technika - nakladatelství ČVUT, 2005, 127 s. ISBN 80-01-03341-4.


Digitální objekty

Národní technická knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Další vydání




Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)