Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964089 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media semiotics : an introduction



Autor: Jonathan Bignell
Rok: 2002
ISBN: 9780719062056
OKCZID: 110498445

Citace (dle ČSN ISO 690):
BIGNELL, Jonathan. Media semiotics: an introduction. 2nd ed. Manchester ;, New York: Manchester University Press, 2002, 241 s. ISBN 978-0-7190-6205-6.


Anotace

 

Media Semiotics is a lucid investigation of the critical approach in contemporary media studies. Using examples such as Big Brother and Billy Elliot, Jonathan Bignell steps easily from basic concepts to more complex theories, while devoting chapters to specific media forms. New material in this second edition includes sections on men's style magazines, docusoaps and 'realityTV', digital interactive television, and mobile phone text messaging.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)