Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916731 obálek a 883076 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum



Autor: Čichovský, Ludvík
Rok: 2010
ISBN: 9788086730615
NKP-CNB: cnb002155573
OCLC Number: (OCoLC)703550708
OKCZID: 110775183
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketingový výzkum. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2010, 280 s. ISBN 978-80-86730-61-5.


Další vydání

  • 2., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2011



Anotace

 

Učebnice přináší základní informace z oblasti marketingového výzkumu - např. smysl marketingového výzkumu, jeho organizace, typologie atd.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)