Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2941031 obálek a 894494 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing | |||||||||||||||||||||
Autor: Levinson, Jay Conrad a Schürerová, Lucie Hodnocení: 4.2 / 5 (7 hlasů) Digitální objekty
AnotaceGuerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem - jeho kniha, kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. Dostupné zdroje
|