Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Budování vztahů se zákazníky : CRM v teorii a praxi



Autor: Kozák, Vratislav
Rok: 2011
ISBN: 9788087500026
NKP-CNB: cnb002184441
OCLC Number: (OCoLC)791304729
OKCZID: 110962275
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOZÁK, Vratislav. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 182 s. ISBN 978-80-87500-02-6.


Anotace

 

Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
eReading.cz
Československá bibliografická databáze
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)