Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3005932 obálek a 920741 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2011
ISBN: 9788025134320
NKP-CNB: cnb002222095
OCLC Number: 757679148
OKCZID: 110966806
Vydání: 3., aktualiz. vyd.
Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 486 s.
Hodnocení:
2.0 / 5
(4 hlasů)
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce. Autor Miroslav Foret patří mezi přední odborníky na marketing u nás.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz