Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2932275 obálek a 890312 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketing : vysokošk. učebnice | |||||||||
Autor: Nykryn, Jaroslav Digitální objekty
AnotaceUčebnice se zabývá podnikatelskou politikou a metodami řízení výroby a obchodu. Objasňuje funkci marketingu, marketingovou politiku výrobců a obchodníků a uvažuje o marketingu ve vztahu k socialistické ekonomice. Ve srovnavací tabulce shrnuje hlavní rysy soudobého marketingu v kapitalistických zemích a možnosti jeho využití v našem státě. Vývoj marketingu v kapitalistických státech je spjat s cílovou funkcí kapitalistického podnikání. Autor dochází k názoru, že přes tyto vztahy ke kapitalismu může marketing objektivně sloužit jako zdroj zkušeností i pro podnikání socialistické. Zdroj anotace: NK ČR Dostupné zdroje
|