Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Agenda 21: co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století



Autor: Hammer, Michael a Škapová, Hana
Rok: 2012
ISBN: 9788072612444
NKP-CNB: cnb002345297
OCLC Number: (OCoLC)791325700
OKCZID: 111164158
Vydání: 2. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HAMMER, Michael. Agenda 21: co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století. Překlad Hana ŠKAPOVÁ. 2. vyd. Praha: Management Press, 2012. 258 s. Knihovna světového managementu, sv. 32.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Zboží.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)