Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956400 obálek a 901613 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Manéž informačního věku | |||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Tereza Kučerová Hodnocení: 4.0 / 5 (2 hlasů) AnotaceŘíká se, že žijeme v době informačního věku. Atributy připisované informačnímu věku bývají technologie, počítače, digitalizace, digitální dálnice, informace kdykoli, kdekoli, komukoli na dosah ruky. Jedná se však skutečně o informace, nebo jen o terabajty? A jsme vůbec schopni překladu takovýchto terabajtů do důležitých informací? Dokáže se náš mozek s takovým množstvím informací vypořádat? A jsme vlastně vůbec schopni žít bez těchto informací? Autoři knihy Ivan Pilný a Tereza Kučerová se v knize Manéž informačního věku pokouší zjistit, jak s těmito jevy zacházet. Nenabízí návody, ale spíše témata k zamyšlení. Vždyť přeci potenciál zdravého rozumu stále převyšuje všechny počítačové sítě dohromady. Pojďme se společně s autory zamyslet například nad tím, zda: existuje doopravdy digitální předěl hendikepující ty, kteří nemají přístup na internet; se nezměnily některé digitální dálnice na zaprášené okresky vedoucí odnikud nikam, nebo dokonce ve slepé uličky; žijeme ještě skutečné životy, nebo je některé věkové skupiny už změnily ve virtuální; jsou senioři schopni ovládat nové digitální hračky tak, aby jim byly k užitku; mohou psychopati nebo kriminálníci terorizovat lidi, státy a celý svět a využívat jeho závislosti na počítačových sítích a kritických aplikacích. Komu nebo čemu můžeme na internetu věřit? Ing. Ivan Pilný je znám především na poli informačních a komunikačních technologií jako úspěšný manažer a podnikatel. Teď tvrdí, že zkouší dělat to, co ho baví. Postavil se před zrcadlo a zjistil, že jej zajímá vlastní mozek. V této knize se získané poznání snaží rozšířit i na vaše mozky. Snad k užitku čtenářů. Tereza Kučerová pochází z výtvarně založené rodiny. Vystudovala Marketingovou komunikaci a PR na Fakultě sociálních věd na Karlově univerzitě, v současnosti dokončuje magisterské studium Žurnalistiky tamtéž. Strávila rok na studijním pobytu v Barceloně, který ji velmi kulturně ovlivnil. Je členkou ediční rady internetového magazínu Markething.cz a pracuje jako copywriterka v reklamní agentuře Mather Advertures. Ve volném čase se věnuje fotografování a DIY projektům, o kterých píše se svou kamarádkou na blogu mintyfinty.cz. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|