Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2947145 obálek a 898071 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Communicating globally :an integrated marketing approach



Autor: Schultz Don E.
Rok: 2000
ISBN: 9780333921371
OKCZID: 114474541

Citace (dle ČSN ISO 690):
SCHULTZ, Don E. Communicating globally: an integrated marketing approach. Basingstoke: Palgrave, 2000. 280 s.


Anotace

 

Firemní globalizace vyvolala celosvětově rostoucí poptávku po poradenství, jak aplikovat principy integrované marketingové komunikace přes hranice. Tato kniha odpovídá na tyto potřeby poskytnutím požadovaných znalostí a dovedností, od toho, jak funguje globální integrovaná marketingová komunikace, až po strategické plánování a kreativní realizaci.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)