Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956732 obálek a 901653 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty | |||||||||||
Autor: Lenka Harantová AnotaceMonografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|