Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916731 obálek a 883076 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Manuál exportéra | ||||||||
Rok: 2015 AnotaceJednou z možností, jak v obtížných ekonomických podmínkách zvýšit růst podniku, je teritoriální expanze a rozšíření aktivit na nové trhy. Je stále jasnější, že chce-li firma uspět na vysoce konkurenčním a navíc nepřehledném mezinárodním trhu, nestačí jen mít dobrý nápad a produkt, ale je třeba cílovým trhům dobře rozumět a chápat faktory, které ovlivňují trh i globální ekonomiku. Před vstupem do mezinárodního prostředí a zejména na neevropské – méně známé – trhy musí firma provést řadu analýz, které jí umožní efektivní a správné rozhodování o strategii mezinárodního marketingu a vyhodnocení rizik, která s mezinárodním podnikáním bezprostředně souvisejí. Cílem této publikace je vytvořit srozumitelný a široce aplikovatelný rámec, který každému – i méně zkušenému podniku a týmu – umožní vybudovat vlastní tržní zpravodajství a posunout se za hranici pouhého sběru a prezentace čísel a údajů. Tato kniha ukáže, jak analyzovat vnější prostředí firmy, které působí na všechny účastníky trhu, a jak postupovat při budování tržního zpravodajství, kde a jak sbírat data, jak je vyhodnocovat a přetavit do informací, jak je interpretovat, jak odhalit trendy vývoje na zahraničním teritoriu a vytvářet prognózy. Záměrem autorky této publikace je vytvořit průvodce analýzou zahraničního trhu a vytvořit postup, který může být opakovaně aplikován jakoukoliv firmou a jejím týmem při expanzi na jakýkoliv zahraniční trh. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|