Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Jak funguje Google | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg, Alan Eagle, Larry Page, Martin Bednarski Hodnocení: 3.8 / 5 (18 hlasů) Digitální objekty
AnotacePohled do nitra světoznámé firmy očima jejích vedoucích představitelů.Kdo jsou „chytří kreativci“? Vaši rodiče se mýlili – nepořádnost je ctnost. Legrace musí být. Vyžeňte ničemy a přilákejte primadony. Představte si nepředstavitelné. Eric Schmidt a Jonathan Rosenberg nastoupili do společnosti Google před více než deseti lety jako zkušení řídící pracovníci technologických firem. Google byl již tehdy proslulý tím, že dělal věci jinak a odrážel vizionářské – a často protichůdné – principy svých zakladatelů Larryho Page a Sergeje Bryna. Oba si uvědomili, že pokud chtějí uspět, musí změnit své chápání toho, jak funguje management a byznys.Jak funguje Google je zábavná a strhující kniha plná lekcí, které se Eric a Jonathan naučili při budování firmy. Vysvětlují, jak technologie přesunula rovnováhu sil od firem ke spotřebitelům a že jediným způsobem, jak v tomto neustále se měnícím prostředí uspět, je vytvářet vysoce kvalitní produkty a přitáhnout nový typ mnohostranných zaměstnanců, kterým přezdívají „chytří kreativci“. Na tématech jako firemní kultura, strategie, talent, rozhodovací proces, komunikace, inovace či řešení problémů autoři ilustrují manažerská pravidla bezpočtem anekdot a historek zevnitř Googlu, z nichž mnohé se na veřejnost dostávají vůbec poprvé.Poučná a vtipná kniha o firmě, která proslula svou „jinakostí“. Vymýšlení technologických novinek a jejich uvádění na trh nemusí být tak nudné, jak se leckomu může zdát. ** * Eric Schmidt nastoupil do společnosti Google v roce 2001 a pomáhal při jejím rozvoji z rozjíždějící se firmičky v Silicon Valley po globálního lídra v oblasti technologií. V letech 2001 až 2011 v ní působil jako výkonný ředitel (CEO), od roku 2011 pak jako výkonný předseda, jenž má na starosti vnější záležitosti jako budování partnerství a širších obchodních vztahů. Vystudovaný elektroinženýr a počítačový odborník před nástupem do Googlu pracoval ve vedoucích pozicích firem Novell a Sun Microsystems. Je také filantrop, jenž se skrze rodinnou nadaci zaměřuje na klimatické změny, včetně podpory studia mořského života, na vzdělání, zejména průkopnický výzkum a technologie v přírodních vědách i technických oborech. Jonathan Rosenberg se poprvé setkal s Larrym Pagem a Sergejem Brynem v roce 2000, o dva roky později přijal (napotřetí) nabídku zaměstnání v jejich firmě. Působil v ní do roku 2011 v pozici viceprezidenta produktového oddělení a dohlížel na návrh, vývoj a rozvoj produktů pro spotřebitele, inzerenty a partnery. Pomáhal vyvíjet postupy přijímání zaměstnanců a zavádět firemní komunikační a marketingové postupy. Dnes působí jako poradce výkonného ředitele společnosti Larryho Page. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|