Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy | |||||||||||||||||||||
Autor: Stuchlíková, Iva, Janík, Tomáš, Beneš, Zdeněk, Bílek, Martin, Brücknerová, Karla, Černochová, Miroslava, Čížková, Věra, Čtrnáctová, Hana, Dvořák, Leoš, Dytrtová, Kateřina, Gracová, Blažena, Hník, Ondřej, Kekule, Martina, Uličná, Klára, Kubiatko, Milan, Nedělka, Michal, Novotná, Jarmila, Papáček, Miroslav, Petr, Jan, Píšová, Michaela, Řezníčková, Dana, Slavík, Jan, Staněk, Antonín, Šmejkalová, Martina, Tichá, Marie, Valenta, Josef, Vaníček, Jiří, Vondrová, Naďa, Závodská, Radka a Žák, Vojtěch Hodnocení: 3.0 / 5 (2 hlasů) Digitální objekty
AnotaceOborové didaktiky jsou vědními disciplínami zaměřenými na oborově specifickou dimenzi vyučování a učení ve škole i mimo ni. Jejich agenda sahá od vymezování a zdůvodňování cílů oborového vyučování a učení přes výběr, legitimizaci a didaktickou transformaci obsahů až k metodické strukturaci učebních procesů. Problémem českého školství je, že oborové didaktiky u nás nebyly po dlouhou dobu s náležitými nároky systematicky pěstovány. Přesto se rozvinuly do podoby relativně svébytných vědních disciplín, jak o tom svědčí tato kniha. Jejím cílem je podat pohled na vývoj a stav oborových didaktik v České republice a naznačit perspektivy jejich dalšího směřování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|